جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

عکس روز: مراسم ازدواج واران

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

عکس روز: مراسم ازدواج واران

طرفداری - علاوه بر ایوان راکیتیچ امروز مراسم ازدواج رافائل واران مدافع فرانسوی باشگاه رئال مادرید اسپانیا نیز برگزار شد.



تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 22:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

با تمدید نشدن قرارداد په په، احتمال جدایی وی قوت گرفت

در آغاز سال، رئال مادرید به په په اطلاع داد که تمدید قراردادش تا سال 2018 قریب الوقوع است. با اینحال، فصل 2014/15 بدون آن توافق لفظی برای تمدید قرارداد رسمی مدافع پرتغالی به پایان رسید.

طـرفداری- به گزارش AS، پس از کش و قوس هایی که در طول مذاکرات برای تمدید قرارداد په په به وجود آمد، طرفین برای تمدید دو ساله قرارداد به توافق رسیدند تا و تنها جزئیات کوچک باقی مانده بودند. اما واقعیت این است که آن جزئیات تاکنون هنوز حل نشده اند، و په په در 30 ژوئن سال آینده بازیکن آزاد خواهد بود. این یعنی بازیکن پرتغالی می تواند از ژانویه با سایر باشگاه ها مذاکره کند.

په په کاپیتان چهارم تیم رئال مادرید است و یکی از آراسته ترین بازیکنان حاضر در رختکن تیم می باشد. او حتی در صورتی که ایکر کاسیاس جدا شود، می تواند به لیست کاپیتان ها نیز وارد شود. درون باشگاه به مهارت های او در رهبری و همچنین کمک رسانی وی درون زمین ارزش قائل هستند.

زوج خط دفاعی رئال مادرید، یعنی سرخیو راموس و په په، که همزمان در 12 جولای 2011 قرارداد خود را تمدید کردند، اکنون به ترتیب یک و دو سال از قراردادشان باقی مانده است.



تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 22:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خسه در رئال مادرید خواهد ماند

خسه در تابستان امسال از رئال مادرید جدا نخواهد شد.

طـرفداری- به گزارش AS، این مهاجم اهل جزایر قناری، فصل را با نارضایتی از شرایط خود به پایان رساند و به نزدیکان خود اعلام کرد که قصد جدایی دارد (او از اینکه آنچلوتی در دیدار مقابل الچه تنها 25 ثانیه از او استفاده کرده بود و در وایکاس نیز پس از یک نیمه گرم کردن، وی را به میدان نفرستاده بود، عصبانی بود).

حتی باشگاه هم از چشم انداز انتقال او به باشگاهی دیگر (همیشه با بند بازخرید) استقبال می کرد تا وی از فرصت حضور در ترکیب اصلی تیمی دیگر بیشتر لذت ببرد. اما با آمدن رافا بنیتز همه آن برنامه ها عوض شدند.

مربی جدید رئال مادرید امید زیادی به خسه دارد: بنیتز او را به عنوان کسی که می تواند بال راست تیم را تسکین بخشد می بیند (پستی که جزو اولویت های رئال مادرید برای خرید تابستانی می باشد)، و همچنین می تواند به عنوان گزینه پشتیبان گرت بیل در سمت چپ باشد. بنیتز می خواهد که خسه در طول پیش فصل خود را از لحاظ جسمانی به اوج برساند و این را به صورت تلفنی به او اطلاع داده است.

خسه در 10 جولای به والدبباس بازخواهد گشت. او در حالی دوباره در تور پیش فصل رئال مادرید شرکت خواهد کرد که فصل گذشته با توجه به مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، در اواسط فصل و در دیدار مقابل کورنیا به میادین بازگشت (2 دسامبر).



تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 22:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید در استرالیا در هتل سوپرلوکس Park Hyatt اقامت خواهد کرد

محل اقامت کهکشانی ها در اولین سفر پیش فصل مشخص شد.

طرفداری- به گزارش AS، رئال مادرید برنامه دارد تا تور پیش فصل خود را با سفر به استرالیا آغاز کند، جایی که کاروان این تیم به شهر ملبورن سفر خواهد کرد. این تیم روز 12 جولای به ملبورن می رسد و در هتل سوپر لوکس  Park Hyatt اقامت خواهد کرد. این هتل که 240 اتاق فوق مدرن دارد، دارای اتاق هایی از قیمت شبی 350 تا 900 یورو می باشد. این هتل تنها چند کیلیومتر با مجموعه ورزشی AAMI Park فاصله دارد و شاگردان رافا بنیتز نباید مسافت زیادی را برای رسیدن به این ورزشگاه طی کنند.



تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 22:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ودگارد آماده تحت تأثیر قرار دادن رافا بنیتز

ودگارد آماده تحت تأثیر قرار دادن رافا بنیتز

اودگارد آماده تحت تأثیر قرار دادن رافا بنیتز
مارتین اودگارد از تمایل خود برای استفاده از تابستان به عنوان سکوی پرشی به تیم اصلی رئال مادرید در فصل آینده سخن گفت.

طـرفداری- Marca مدعی شده است که این بازیکن 16 ساله، به طور کامل از اینکه تور استرالیا و چین لوس بلانکوس بهترین فرصت او تحت تأثیر قراردادن مربی جدید، رافا بنیتز می باشد، آگاه است.

این بازیکن در کمپ تمرینی از طریق شبکه نروژی TV2 گفت:

در حال حاضر، من به کمی استراحت نیاز دارم تا در کنار خانواده ام باشم. تا یک ماه دیگر، به مادرید باز خواهم گشت و آماده تمرینات پیش فصل خواهم شد. این به آن معنی نیست که در نروژ تمرین نمی کنم، اما تمرینات کنونی به اندازه تمرینات طول فصل سخت و دشوار نیست. مهمترین چیز این است که از خود لذت ببرید. اگر به شما خوش بگذرد، آسان است که بخواهید بیشتر تمرین کنید و به توصیه افراد گوش دهید.



تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 22:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برادرِ راموس تکذیب می کند: بارسا سرخیو را می خواست اما او هرگز برای آن ها بازی نمی کند

به نظر می رسد اظهارات ماجو در رابطه با راموس کذب است.

طرفداری- به گزارش AS، روز گذشته بود که در خبری جوردی ماجو، که ماه آینده برای کسب جایگاه ریاست باشگاه بارسلونا رقابت خواهد کرد، در گفتگو با Sport اذعان کرد که فرصت جذب سرخیو راموس را داشته اند.

"مدتی قبل او به ما پیشنهاد شد، تقریباً یک ماه و نیم پیش. نمی دانم آیا این کار کس دیگری بود یا نه، اما ما وارد آن بازی نمی شدیم؛ ما برای او و برادرش دلیل افزایش حقوق و دستمزد در رئال مادرید نخواهیم بود! اگر این پیشنهاد به یکی دیگر از نامزد ها می شد و او می پذیرفت، پس مشکل آنهاست، اما ما کاملاً آن را رد کردیم."

اما حالا با گذشت 24 ساعت رنه راموس مدیر برنامه ها و برادر سرخیو در اظهار نظری کوتاه همه این موضوعات را رد می کند و می گوید: "بارسا سرخیو را می خواست و به وی نزدیک هم شده بودند اما او هرگز برای آن هابازی نمی کند."



تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 22:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رودریگز: سعی کردم نیمار را آرام کنم

کاپیتان تیم ملی برزیل پس از اتمام بازی دیشب مقابل کلمبیا به دلیل درگیری با بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد. خامس رودریگز ادعا می کند که پس از اخراج نیمار به این دلیل با وی صحبت کرد تا وینگر بارسا را آرام کند.

طرفداری- به گزارش سایت Goal، خامس رودریگز می گوید که در درگیری های  پس از بازی تیم ملی کشورش در مقابل برزیل که به اخراج نیمار منجر شد، قصد آرام کردن او را داشته است.

در درگیری های پس ار بازی دو تیم کلمبیا و برزیل، نیمار از برزیل و کارلوس باکا از کلمبیا از زمین بازی اخراج شدند. حال اما رودریگز ادعا می کند که پس از اخراج نیمار، با نزدیک شدن به او، به وی توصیه کرده است که "قدر استعدادهایی که خداوند به او داده است را بداند."

خامس رودریگز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "پس از پایان بازی به نیمار گفتم که آرام باشد. خودم نیز 4 روز قبل هنگامی که از ونزوئلا شکست خوردیم، شرایط مشابهی را تجربه کرده بودم. آن روز واقعاً عصبانی بودم."

در گروه C، برزیل در بازی بعدی باید به مصاف ونزوئلایی برود که با 4 امتیاز و به لطف تفاضل گل بیشتر نسبت به برزیل و کلمبیا در رده اول قرار دارد. برزیل و کلمبیا با تفاضل گل مشابه به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند و پرو نیز بدون امتیاز در رتبه چهارم این گروه قرار دارد. 



تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 11:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا: یک ماه قبل پیشنهاد جذب راموس را رد کردیم

با توجه به گفته های یکی از نامزد های انتخابات آینده ریاست باشگاه بارسلونا، سرخیو راموس، مدافع تیم رئال مادرید به عنوان 'برگ برنده' به آبی اناری ها پیشنهاد شده بود.

طـرفداری- به گزارش Sky Sports، جوردی ماجو، که ماه آینده برای کسب جایگاه ریاست باشگاه بارسلونا رقابت خواهد کرد، در گفتگو با Sport اذعان کرد که فرصت جذب این مدافع 29 ساله را داشته اند.

مدتی قبل او به ما پیشنهاد شد، تقریباً یک ماه و نیم پیش. نمی دانم آیا این کار کس دیگری بود یا نه، اما ما وارد آن بازی نمی شدیم؛ ما برای او و برادرش دلیل افزایش حقوق و دستمزد در رئال مادرید نخواهیم بود! اگر این پیشنهاد به یکی دیگر از نامزد ها می شد و او می پذیرفت، پس مشکل آنهاست، اما ما کاملاً آن را رد کردیم.

ما هیچ تماسی با رنه راموس (مدیر برنامه های سرخیو) نداشتیم. ما معتقدیم که این مورد یک توافق دو طرفه میان آنها و یکی دیگر از نامزد های ریاست بارسلونا است. همین که هست.

راموس در سال 2005 به رئال مادرید پیوسته و بیش از 400 بازی برای این تیم انجام داده است، و طبق گزارش ها بر سر تمدید قرارداد با باشگاه مادریدی به مشکل خورده و احتمال جدایی وی وجود دارد.



تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 11:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو و مسى اسطوره هايى بدون كسب افتخار ملى؟

رونالدو و مسى اسطوره هايى بدون كسب افتخار ملى؟

رونالدو و مسى اسطوره هايى بدون كسب افتخار ملى؟

برگزيده شدن كريس رونالدو و ليونل مسى به عنوان برترين بازيكن فوتبال جهان در هفت سال اخير جاى شگفتى نداشته و هر دو بى ترديد سزاوار كسب چنين عناوينى بوده اند، اما مى توان چنين ادعا نمود كه بدون درخشش در سطح ملى، رونالدو و يا حتى ليونل مسى هرگز در بين بزرگان فوتبال جايى نخواهند داشت؟



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 11:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیل می خواهد پشت سر مهاجم بازی کند، نه در سمت چپ

بنا به گزارش ها، گرت بیل به رئال مادرید اطلاع داده است که می خواهد به شماره 10. جدید تیم تبدیل شود.

طـرفداری- فصل دوم بازیکن ولزی در سانتیاگو برنابئو ناامید کننده به پایان رسید، و 5 گل کمتر از فصل نخست خود در این تیم به ثمر رساند و فشار انتقادات هواداران را تحمل کرد. با این وجود، AS مدعی شده است که او برای ماندن در پایتخت اسپانیا به توافق رسیده - اما تنها در شرایطی که قول پست جدیدی را در تیم به او بدهند.

این روزنامه افزود که برنامه رافا بنیتز برای انتقال او به سمت چپ خط حمله در سیستم 1-3-2-4، مورد استقبال بیل قرار نگرفته است. به جای آن، ستاره 25 ساله از نماینده خود جاناتان بارنت خواسته تا درخواست وی برای بازی پشت سر شماره 9. تیم را به کادر فنی رئال مادرید انتقال دهد - انتظار می رود که شماره 9. جدید مادریدی ها نیز کریستیانو رونالدو باشد.

با اینحال، با توجه به عملکرد درخشان هامس رودریگز در آن پست، ممکن است ستاره سابق تاتنهام مجبور به وفق دادن خود برای بازی در بال چپ شود. بیل با نقش آزاد خود در تیم ملی ولز می درخشد، و هفته گذشته نیز در دیدار مقدماتی یورو 2016 مقابل بلژیک تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.



تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 11:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاریکاتور روز: مسی به دنبال کهکشان رونالدو

طرفداری- جدیدترین اثر عمر مومنی پیرامون کار جالب منجمان پرتغالی و نام گذاری یک کهکشان جدید به افتخار کریستیانو رونالدو!



تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 11:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

چیچاریتو: در رئال مادرید دوباره خودم را پیدا کردم؛ رونالدو شگفت انگیز است

چیچاریتو هرناندز آخرین روز های خود به عنوان بازیکن رئال مادرید را در سنترو د آلتو رندیمینتو مکزیک سپری می کند و خود را آماده حضور در رقابت های گُلد کاپ که 7 الی 26 جولای در کانادا و آمریکا برگزار خواهد شد، می کند.

طـرفداری- به گزارش AS، قرارداد قرضی این مهاجم با لوس بلانکوس در تاریخ 1 جولای به پایان خواهد رسید و او به منچستر یونایتد بازخواهد گشت تا مقصد بعدی خود را مشخص کند.

با این وجود، چیچاریتو هنوز هم رئال مادرید را با خاطرات خوشی ترک می کند:

من از دوران حضور در رئال مادرید چیزهای زیادی آموختم. این تجربه به من کمک کرد تا بار دیگر خودم را به عنوان یک بازیکن پیدا کنم. آن گل مقابل اتلتیکو یک تسکین بود، چون با فرصت های بسیار کم، سال سختی را سپری می کردم. آن گل آزادی بخش بود.

با تنها 8 شروع در لالیگا، 3 شروع در چمپیونزلیگ و دو شروع در کوپا دل ری، سال مهاجم مکزیکی در مادرید با سخت کوشی و فرصت های محدود به پایان رسید:

من بار ها باید نیمکت را گرم می کردم. این شدیداً خسته کننده بود چون احساس مهم بودن نمی کردم.

در نهایت مهاجم مکزیکی به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت:

کریستیانو بازیکن شگفت انگیزی است. چه می توانم بگویم. او نمونه بارز این است که سخت کوشی چطور می تواند نتیجه دهد.



تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 | 13:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ادعای عجیب روزنامه سان: ده خیا خواهان جدایی کاسیاس از رئال مادرید شده است

دروازه بان فصل آینده باشگاه رئال مادرید همچنان سوژه اصلی اکثر رسانه های ورزشی فوتبال جهان است.

طرفداری - به گزارش وب سایت  AS  در حالی که به نظر می رسد داوید ده خیا دروازه بان جوان و اسپانیایی باشگاه منچستریونایتد به زودی قرارداد رسمی خود را با تیم فوتبال رئال مادرید امضا کند، روزنامه سان انگلستان با چاپ گزارشی از مانع عجیبی در وقوع هر چه سریع تر این انتقال خبر داده است.

بر اساس این گزارش خبری ده خیا به سران مادریدی  اعلام کرده که تنها در صورت خروج ایکر کاسیاس کاپیتان سال های اخیر رئال که شایعات فراوانی پیرامون جدایی اش از جمع لوس بلانکوس ها شنیده می شود به این تیم خواهد پیوست و تمایلی ندارد تا همچون تیم ملی اسپانیا با پرسابقه ترین بازیکن تاریخ فوتبال این کشور به رقابت بپردازد.

گفتنی است بر طبق اعلام رسانه ها خرید ده خیا برای رئال نزدیک به 25 میلیون یورو آب خواهد خورد و از آن سو مادریدی ها در صورت فروش کاسیاس می توانند 25 میلیون یورو درآمد کسب کنند و  حضور هر دو دروازه بان بدین معنا است که پرز حاضر به هزینه 50 میلیون یوروئی برای پست دروازه بانی باشگاه شده است.



تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 | 13:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مدافع جدید سویا: واران روزی کاپیتان رئال مادرید می شود

کاکوتا، کسی که دیروز با قراردادی چهار ساله به سویا پیوست، مدافع رئال مادرید را به خوبی می شناسد.

طرفداری- به گزارش AS، گائل کاکوتا عصر دیروز با قراردادی چهارساله به سویا پیوست، اما جدا از انتقالش به سانچز پیسخوان، این بازیکن صحبت هایی را نیز در رابطه با مدافع رئال مادرید، رافائل واران کرد. این درحالی است که کاکوتا و واران، در لنس فرانسه با یکدیگر هم بازی بوده اند. کاکوتا نیز در مورد واران گفت: 

واران تمام ویژگی هایی که کاپیتان آینده رئال مادرید می تواند داشته باشد را دارد. من او را به خوبی می شناسم. زمانی که او در لنس شروع به کار کرد، ما در کنار یکدیگر می نشستیم. هر دوی ما اصالتاً اهل لیل هستیم، او کمی از من جوانتر است. بازیکن فوق العاده ای است و قطعاً می تواند کاپیتان رئال مادرید شود. او در دفاع میانی بازی می کند، اما گاهی اوقات می تواند به عنوان هافبک نیز به کار گرفته شود. زمانی که من اولین بازی ملی خود را در تیم جوانان فرانسه انجام دادم، او در کنار من بود و زمانی که من او را نگاه می کردم، فهمیدم که بازیکن خوبی می شود. 

کاری که او تا کنون انجام داده است، اصلاً من را شگفت زده نمی کند. او همیشه یک بازیکن قابل اعتماد و باهوش بوده است. می داند که باید چکار کند و من مطمئنم که او روزی به عنوان کاپیتان رئال مادرید انتخاب می شود.



تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 | 13:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فابیو کوئنترائو دوباره مصدوم شد

فابیو کوئنترائو دوباره مصدوم شد

رئال کلاب - فابیو کونترائو بازیکن تاثیرگذار تیم ملی فوتبال پرتغال در جریان دیدار تیمش برابر ایتالیا از ناحیه کشاله ران پای راست دچار مصدومیت جدی شد و کشیدگی عضله عامل اصلی بستری شدن وی در بیمارستان توصیف شده است.

 این آسیب دیدگی در دقیقه ۲۵ بازی رخ داد و از آنجا که این دیدار دوستانه در خاک سوئیس برگزار می‌شد این بازیکن به بیمارستان مرکزی زوریخ منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.

پزشک معتمد باشگاه رئال مادرید با کادر پزشکی بیمارستان مذکور در ارتباط بوده و امروز برای معاینه کوئنترائو وارد سوئیس خواهد شد.

در این بازی، تیم ملی فوتبال پرتغال با نتیجه یک بر صفر از سد ایتالیای بدون بوفون گذشت.



تاريخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | 10:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو صاحب کهکشان شد!

کریستیانو صاحب کهکشان شد!

رئال کلاب - گروهی از منجمان روز چهارشنبه گروهی از ستارگان را کشف کردند. این دسته از ستارگان پیش از انفخار بزرگ (بیگ بنگ) در اغاز دنیای جدید وجود داشته اند. این ستاره ها به گفته اسناد ” آستروفییزیکال ژورنال”  مولفه هایی را در خود داشته اند که باعث ایجاد دنیای کنونی شده اند. نکته جالب این جاست که داوید سابورال ، محقق پروژه اعلام کرده است که نام این کهکشان جدید به افتخار کریستیانو رونالدو، CR7 نهاده شده است.

کهکشان CR7 سه برابر درخشان تر از تمام روشنی های دنیای فعلی بوده است و مشتمل از هیدروژن و هلیوم بود. CR7 مخفف  Cosmos Redshift 7 است  (روشی که از طریق آن سن ستارگان تخمین زده شده است)اما دکتر سابورال ، محقق دانشگاه لیسبون می گوید که علت اصلی انتخاب این نام برای کهکشان جدید، برگرفته از لقب کریستیانو رونالدو بوده است.

این ستاره ها با تلسکوب هایی در شیلی و هاوایی کشف شده اند و بسیار بزرگتر از خورشید هستند . این دسته از ستارگان توانایی تولید اکسیژن ، کربن و آهن را پس از انفجار بزرگ داشته ااین ستاره ها در زمانی وجود داشته اند که دنیا فقط 800 میلیون سال عمر داشته است.



تاريخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | 10:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی قطری‌ها برای خرید حق پخش بازی‌های رئال و بارسا

پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی قطری‌ها برای خرید حق پخش بازی‌های رئال و بارسا

 

 

یک شرکت تلویزیونی قطری قصد دارد به دو غول فوتبال باشگاهی اسپانیا پیشنهادی هنگفت جهت خرید حق پخش بازی‌های آنها در فصل آینده لالیگا ارائه کند.
به نقل از مارکا، شبکه تلویزیونی بی‌این اسپورتس (beIN Sports) که وابسته به شرکت تلویزیونی الجزیره قطر است، قصد دارد به دو باشگاه رئال‌مادرید و بارسلونا پیشنهادی 250 میلیون یورویی بپردازد و حق پخش بازی‌های این دو تیم را خریداری کند.

پیشنهاد قطری‌ها برای خرید حق پخش بازی‌های دو قدرت سنتی فوتبال اسپانیا در حالی است که ناعادلانه بودن و عدم موازنه پرداخت درآمدهای حاصل از فروش حق پخش بازی‌های لالیگا در فصل گذشته جار و جنجال گسترده‌ای به راه انداخت تا جایی که مسئولان فدراسیون فوتبال و اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای لیگ اسپانیا، سازمان لیگ این کشور را برای حل این معضل به لغو دو هفته پایانی بازی‌‌ها لالیگا تهدید کردند.

شیوه توزیع درآمدهای حاصل از حق پخش تلویزیونی در اسپانیا تا پیش از این نزدیک به نیمی از درآمدها را در اختیار رئال و بارسا قرار می‌داد و بقیه را میان 18 تیم دیگر تقسیم می‌کرد که این سبک توزیع درآمد سبب ایجاد فاصله‌ای زیاد میان تیم‌های لیگ از نظر قدرت مالی شده است.

اخیراً طرحی توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا برای متمرکز کردن درآمدهای حاصل از فروش حق پخش بازی‌های لالیگا ارائه شد که به تصویب دولت اسپانیا هم رسیده و حالا قطری‌ها می‌خواهند نقش پررنگی در این فرآیند داشته باشند. شبکه الجزیره می‌خواهد برای پخش 20 بازی از بازی‌های این دو تیم در طول فصل آینده لالیگا 250 میلیون یورو بپردازد.



تاريخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | 10:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حاج کریم حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت!!!

حاج کریم حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت!!

 

11429739_387655374764507_932565223_n

کریم بنزما با انتشار عکس فوق نوشت:” رمضان مبارک



تاريخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | 10:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو: در حال جشن گرفتن تولد 5 سالگی پسرم

تاريخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | 9:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

موجی: آنچلوتی حتی اگر قهرمان چمپیونزلیگ هم می شد، پرز قصد اخراج او را داشت

لوچیانو موجی، مدیر سابق باشگاه یوونتوس، فاش کرد که فلورنتینو پرز 'حتی در صورت قهرمانی در چمپیونزلیگ نیز قصد خلاص شدن از کارلو آنچلوتی را داشت'.

طـرفداری- او این صحبت ها را طی مصاحبه با شبکه رادیویی 'Radio CRC' به زبان آورد و گفت:

فلورنتینو به من گفت که می خواست از شر آنچلوتی رها شود، حتی اگر او رئال مادرید را به قهرمانی در چمپیونزلیگ می رساند. بنیتز برای جایگزینی انتخاب شده بود و فلورنتینو این را از مدتی قبل می دانست، بدون در نظر گرفتن آنچه که باشگاه به آن باور دارد.

موجی همچنین در مورد سرمربی جدید رئال مادرید، رافا بنیتز نیز صحبت کرد و گفت:

بنیتز مرا متقاعد نکرده است، او قادر به مهار پتانسیل برخی بازیکنان خاص نیست و وضعیت به وجود آمده با همسیک یکی از این نقاط است. دلایل دیگری هم وجود دارد، اما فراموش نکنید که ناپولی سری آ را در رتبه پنجم به پایان رساند.



تاريخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پنج مقصد احتمالی برای ایکر کاسیاس

جدایی ایکر کاسیاس، در صورتی که به عنوان برنامه رئال مادرید جامه عمل به خود بپوشد، قطعاً یکی از حماسه های تابستان امسال خواهد بود. تاتنهام، آرسنال، رم، فنرباحچه و نیویورک کاسموس باشگاه های علاقه مند به جذب این دروازه بان هستند.

طـرفداری- احتمال چنین اتفاقی به موافقت داوید ده خیا، دروازه بان تیم منچستر یونایتد برای بازگشت به پایتخت اسپانیا بستگی دارد. آنها قبل از اینکه اجازه جدایی دروازه بان 23 ساله را صادر کنند، می خواهند جایگزین او را مشخص کرده باشند. اولین گزینه آنها یان اوبلاک است اما اتلتیکو اصرار دارد که او فروشی نیست و توقع پرداخت 40 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد را از یونایتد دارند.

وقتی لوئیس فن خال جانشین ده خیا را پیدا کرد، رئال مادرید و یونایتد باید بر سر انتقال این دروازه بان به توافق برسند، کسی که در تابستان سال آینده می تواند به صورت آزاد جدا شود. یونایتد مبلغی بین 30 الی 40 میلیون یورو می خواهد. اگر این معامله انجام شود، کاسیاس که در حال حاضر تعطیلات تابستانی خود را سپری می کند، احتمالاً با دریافت 15 میلیون یورو (دستمزد خالص دو سال خود) از رئال مادرید جدا خواهد شد. پنج باشگاه در این میان به جذب کاپیتان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید ابراز علاقه کرده اند.

تاتنهام:

تیم لندنی دو سال قبل هوگو لوریس را با مبلغ 12 میلیون یورو به خدمت گرفت. در صورتی که پیشنهاد یونایتد برای اوبلاک به جایی نرسد، فن خال برای انتقال ملی پوش فرانسوی تلاش خواهد کرد. کاسیاس زندگی در لندن را دوست دارد بنابراین انتقال به وایت هارت لین گزینه معقولی به نظر می رسد، اما چندان جذاب نیست چرا که اسپورز فصل آینده به جای چمپیونزلیگ، در لیگ اروپا رقابت خواهد کرد.

آرسـنال:

کاسیاس از مدت ها قبل در لیست خرید آرسن ونگر قرار داشته است. مربی توپچی ها فصل گذشته نیز قصد جذب این دروازه بان را داشت، اما در نهایت رئال مادرید با انتقال دیگو لوپز به میلان وی را حفظ کرد. آرسنال باشگاهی است که از همه نظر برای کاسیاس مناسب و قابل توجه می باشد: یک باشگاه بزرگ، زندگی در لندن و حضور در چمپیونزلیگ.

رم:

از میان تمام باشگاه های حاضر در سری آ، رم تیمی است که بیشترین علاقه را به جذب این دروازه بان ابراز کرده و در ایتالیا با مدیر برنامه های این بازیکن، کارلو کوتروپیا تماس داشته اما مذاکره ای با مادرید صورت نگرفته است. مانع اصلی این است که آنها قادر به پرداخت دستمزد مورد نظر این دروازه بان نیستند و سالانه بیش از 3 میلیون یورو دستمزد خالص نمی توانند پرداخت کنند.

فنرباحچه:

تیم ترکیه ای در فصلی که گذشت نایب قهرمان سوپرلیگ این کشور شد، و در حال حاضر پول نقد لازم برای انتقال کاسیاس به استانبول را دارند، اما این مقصدی نیست که خوشایند کاپیتان مادریدی ها باشد، به خصوص بعد از اختلالات اخیر و تردید هایی که از سران این باشگاه دید. اما مثل آرسنال، فنرباحچه نیز در رقابت های چمپیونزلیگ فصل آینده حضور خواهد داشت.



تاريخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | 9:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برتولاچی: ایتالیا موقعیت ها را به پرتغال هدیه داد

هافبک آینده دار فوتبال ایتالیا می گوید بازیکنان آتزوری اشتباهات زیادی را مرتکب شده اند.

طرفداری- آندره آ برتولاچی پس از شکست دیشب ایتالیا در برابر پرتغال به رای اسپورت گفت:

وقتی شکستی در کار است، هیچ وقت نمی توان جنبه مثبتی پیدا کرد اما ما سعی می کنیم از این باخت درس بگیریم و خود را بسازیم. بعد از بازی کنته چیزی به ما نگفت، زیرا از نتیجه بسیار ناامید شده بود. در پایان فصل، شاید کمی خسته باشیم اما از نظر ذهنی همیشه به خود فشار می آوریم که در حال حمله باشیم. زمانی که شما انرژی لازم را نداشته باشید، حمله کردن کار دشواری خواهد بود. اکثر شانس های پرتغال، توسط اشتباهات ما بدست آمد.

 برتولاچی از صحبت کردن در مورد آینده اش خودداری کرد.



تاريخ : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش هواداران یونایتد به پیشنهاد رئال برای ده خیا؛ توهین می‌کنید یا دست چپش را می‌خواهید؟

پیشنهاد رئال مادرید برای به خدمت گیری داوید ده خیا، واکنش هواداران منچستر یونایتد در فضای مجازی را در پی داشته است.

طرفداری- به گزارش BR، با نزدیک شدن به باز شدن پنجره نقل و انتقالات، شایعات پیرامون رئال مادرید، منچستر یونایتد و داوید ده خیا بیشتر شده است؛ در همین رابطه، نشریه میل آنلاین در گزارشی، از پیشنهاد 13 میلیون پوندی رئال مادرید برای به خدمت گیری داوید ده خیا خبر داد، خبری که واکنش هواداران منچستر یونایتد در فضای مجازی را به دنبال داشت. از نکات جالب این رقم، کمتر بودن میزان آن، نسبت به مبلغی است که منچستر یونایتد در سال 2011 برای انتقال ده خیا به اتلتیکو مادرید پرداخت کرده است. شیاطین سرخ، در سال 2011 برای آوردن ده خیا به اولدترافورد، 18 میلیون پوند هزینه کردند. 

در ادامه اما مروری داریم به واکنش های هواداران منچستر یونایتد به این خبر در توییتر:



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | 10:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ایتالیا 0-1 پرتغال؛ سلسائو به لطف ادر، بالاخره آتزوری را شکست داد

شاگردان آنتونیو کنته در سوییس مغلوب پرتغال شدند.

طرفداری- دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که پیشتر در این هفته، در دیدارهای مقدماتی یورو به میدان رفته بودند و این دیدار برای آن ها کاملاً تدارکاتی بود. ایتالیا در این بازی، تقریباً با ترکیب دوم خود به میدان آمده بود و پرتغال نیز در غیاب رونالدو به میدان می رفت. در نیمه اول دیدار نیز علیرغم اینکه اولین خطر توسط ایتالیا و پیرلو خیلی زود خلق شد، اما بدون داشتن موقعیت چندان خاصی پیش رفت. در این بین، چند فرصت نسبتاً خوب نیز توسط مهاجمان ایتالیا و پرتغال از دست رفت، اما خطری دروازه های دو تیم را تهدید نکرد تا نیمه اول بازی، با تساوی بدون گل دو تیم به پایان برسد. 

با آغاز نیمه دوم بازی اما، این پرتغال بود که با چند تعویض سانتوس، جان تازه ای گرفت و خیلی زود، سلسائوی اروپا توسط ادر به گل رسید. این گل درحالی به ثمر رسید که ادر، مهاجم تیم ملی پرتغال موفق شد روی ضد حمله یارانش، با پاس کوارشما در محوطه جریمه صاحب توپ شود و با یک ضربه راحت، در دقیقه 52 گل برتری پرتغال را به ثمر برساند. پس از این گل، چند تعویض و حمله از سوی شاگردان کنته صورت گرفت، اما آتزوری موفق نشد گل پرتغال را جبران کند. در یکی از فرصت های خوب ایتالیا، دقیقه 85، ضد حمله ایتالیا که توسط پیرلو طراحی شده بود، با موقعیت ایده آل گابیادینی همراه شد که دروازه بان پرتغال توپ را به زیبایی به کرنر فرستد تا دروازه پرتغال همچنان بسته بماند. در دقیقه 91، این بار فرانکو وازکز شوتی را روانه دروازه پرتغال کرد که پیمپارل از زیر طبق دروازه، توپ را به کرنر فرستاد. 
در ادامه، کرنر ارسالی در شش قدمی دروازه جلوی آندره آ رانوکیو افتاد که این مدافع توپ را با فاصله ای بسیار کم به بیرون زد تا روز بد خودش را تکمیل کند. در نهایت اما بازی با تک گل ادر به پایان رسید تا بالاخره پس از چهار بازی متوالی، ایتالیا  برابر این تیم شکست خورد. در نیمه دوم بازی، ریکاردو کوارشما، دهنده پاس گل تیم پرتغال نیز مصدوم شد. 

گفتنی است که این دیدار در ژنو سوییس، با قضاوت آقای استودر برگزار می شد. 



تاريخ : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شایعه روز؛ رئال مادرید رقیب منچستر یونایتد در راه جذب اوتامندی

طبق گزارش ها، رئال مادرید برای جذب نیکولاس اوتامندی، مدافع آرژانتینی تیم والنسیا با منچستر یونایتد رقابت خواهد کرد و هر دو باشگاه ممکن است این هفته پیشنهاد خود را ارائه کنند.

طـرفداری- Mundo Deportivo می گوید که لوس چه پیشنهادات زیر 50 میلیون یورو را نخواهد پذیرفت، و این رقم فسخ قرارداد بازیکن می باشد، اما رئال مادرید می خواهد با افزودن یک بازیکن از تیم خود به این معامله، هزینه انتقال را کم کند.

گفته می شود که رئال مادرید امیدوار است تا از تأثیر خورخه مندس در والنسیا استفاده کند، چرا که این مدیر برنامه پرتغالی در مستایا و سانتیاگو برنابئو موکلان زیادی دارد. اگر اوتامندی به پایتخت اسپانیا منتقل شود، ممکن است یکی از مدافعان میانی کنونی تیم، یعنی په په، سرخیو راموس و رافائل واران جدا شوند.

واران مورد توجه ژوزه مورینیو و چلسی قرار دارد و منچستر یونایتد نیز راموس را می خواهد.



تاريخ : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نکته ای نهفته در لباس رئال / بخشی از سرود دسیما روی یقه پیراهن رئال!

نکته ای نهفته در لباس رئال / بخشی از سرود دسیما روی یقه پیراهن رئال!

این هم از زاویه نزدیک..دوخت زیبا و موشکافانه و ریز
hala madrid y nada mas

بخشی از سرود دسیما به معنی ” زنده باد رئال ، همین و بس” روی یقه پیراهن فصل 16-2015 رئال نفش بسته است!

بر روی یکی از آستین های چپ یا راست این کلمه گلدوزی شده
RMCF



تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 11:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی: گزارش تصویری (2): معرفی لباس های فصل آینده رئال مادرید با حضور ستارگان این تیم

تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فرناندو سانتوس: رونالدو همیشه به تیم اهمیت می دهد

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال می گوید که کریستیانو رونالدو همیشه به تیم فکر می کند، هرچند که وی در دیدار دوستانه مقابل ایتالیا غایب خواهد بود.

طـرفداری- به گزارش Fourfourtwo، سرمربی سابق تیم ملی یونان گفت:

رئال مادرید یکی از بهترین تیم های اروپاست و 50 درصد از گل های آنها توسط کریستیانو رونالدو به ثمر می رسد.نام های بزرگ اینگونه بازی می کنند، آنها برای تیم خود اساسی هستند و گاهی اوقات تیم به آنها وابسته می شوند و باشگاه ها نیز این را قبول می کنند. این طبیعی است و در مورد رونالدو و سایر بازیکنان بزرگ نیز اتفاق می افتد. من نیز در باشگاه هایی که کار کرده ام چنین چیزی را شاهد بودم، به خصوص با مهاجمان.

با اینحال، رونالدو همیشه تلاش می کند تا نشان دهد که چگونه تمام اعضای تیم برای ما مهم هستند و این قابل توجه است. در جریان جلسات تمرینی و در مکالمات ما او همیشه به اهمیت سایر بازیکنان تأکید می کند و با کار تیمی وی می تواند بهترین عملکرد خود را ارائه کند.

ایتالیا در 9 بازی اخیر خود شکست ناپذیر بوده اما در پنج دیدار اخیر خود نیز تنها یک پیروزی کسب کرده اند، و فشار برای کسب پیروزی روی آنتونیو کنته است. سانتوس افزود:

آنتونیو کنته در یوونتوس عادت داشت که از سه مدافع استفاده کند اما آنها حالا با روش متفاوتی بازی می کنند و اخیراً با سیستم 3-3-4، مثل دیدار با کرواسی به میدان می روند. آنها به نحوی خوب، بسیار تهاجمی هستند. آنها سعی می کنند برای گرفتن توپ فشار بیاورند و در خط دفاعی نیز بسیار مستحکم هستند.

در حالیکه پرتغال برای این مسابقه، کریستیانو رونالدو را در اختیار ندارد، ایتالیا نیز به بازیکنانی چون جیانلوئیجی بوفون و دنیله ده روسی اجازه داده تا اردوی تیم را ترک کنند.



تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اعلام تیم منتخب رقابت های فصل 2014/15 لالیگا

کمیته برگزاری رقابت های لالیگا تیم منتخب این فصل بازی ها را که با قهرمانی شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا، آقای گلی کریستیانو رونالدو و جایزه زامورا برای کلودیوو براوو به پایان رسید را اعلام کرد.



تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رائول: روزی به خانه ام، رئال مادرید باز خواهم گشت

رائول گونزالس تأیید کرد که روزی به رئال مادرید بازخواهد گشت اما از اعلام اینکه چه نقشی خواهد داشت، امتناع ورزید.

طـرفداری- بازیکن تیم نیویورک کاسموس طی مصاحبه ای که با Marca داشت، راجع به مسائل مختلفی صحبت کرد:

کریستیانو به خاطر آنچه که تنها در طول 6 فصل به دست آورده شگفت انگیز است، به ثمر رساندن میانگین بیش از 50 گل در هر فصل، وقتی که به ثمر رساندن 20 گل به اندازه کافی برای من سخت بود، فوق العاده است. امیدوارم او برای مدتی طولانی به روند گل زنی های خود ادامه دهد و برای فتح عناوین بیشتر به تیم کمک کند.

باشگاه باید تصمیماتی بگیرد، که باید از آنها حمایت کرد. ما باید قدردان کار بزرگی که کارلو آنچلوتی کرد باشیم، اما حالا همه ما نسبت به آغاز دوره ای جدید با مربی جدید بسیار هیجان زده هستیم. رافا بنیتز بسیار پر شور و یک مربی سیستماتیک است، که دوست دارد تمام اعضای تیمش آماده بازی کردن باشند. مطمئنم او تیمی بسیار رقابتی با ذهنیت برنده خواهد ساخت، و این چیزی است که همه مادریدیستا ها می خواهند.

ایکر کاسیاس افسانه تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید است. ایکر همیشه حرفه ای بودن و تعهد خود به مادرید را نشان داده است. هیچکس نمی تواند به او شک کند. من روزی به رئال مادرید باز خواهم گشت، چون این باشگاه خانه من است، و جایی است که از بزرگترین پیروزی های زندگی ام لذت برده ام.



تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اسطوره های رئال مادرید 4-2 اسطوره های لیورپول

دیدار اسطوره های رئال مادرید و لیورپول در دیدار کوروزون به مصاف هم رفتند که در نهایت با نتیجه 4-2 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 9:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کرگر: رئال مادرید به قهرمانی نیاز دارد و بنیتز همیشه چیزی فتح می کند

جیمی کرگر، مدافع سابق تیم لیورپول می گوید که سرمربی سابق خود در آنفیلد، در سانتیاگو برنابئو نیز موفق خواهد شد.

طـرفداری- به گزارش AS، صحبت های کرگر را می خوانیم:



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 9:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو با اجازه فدراسیون فوتبال پرتغال، دیدار مقابل ایتالیا را از دست داد

در آستانه دیدار دوستانه روز سه شنبه شب مقابل ایتالیا در سوئیس، فدراسیون فوتبال پرتغال به کریستیانو رونالدو اجازه داده تا اردوی تیم را ترک کند.

طـرفداری- به گزارش AS، وب سایت فدراسیون فوتبال پرتغال به جزئیات دلیل صدور اجازه جدایی به ستاره رئال مادرید در آخرین بازی فصل اشاره نکرده است. کریستیانو با یک هت‌تریک در دیدار مقدماتی یورو 2016 مقابل ارمنستان از اعضای تیم ملی خود خداحافظی کرد.

با غیبت در دیدار دوستانه مقابل آتزوری، تعطیلات کریستیانو به 28 روز (3 روز بیشتر) افزایش یافت و بعد از آن ستاره پرتغالی در 12 جولای به کمپ تمرینی رئال مادرید در والدبباس خواهد رفت تا تور استرالیا و چین را آغاز کنند.



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 9:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لیست بازیکنان تیم ملی پرتغال برای دیدار مقابل ایتالیا؛ عدم حضور رونالدو

فرناندو سانتوس چند بازیکن تیمش را برای دیدار مقابل ایتالیا از فهرست خارج کرد

طرفداری- به نقل از فوتبال ایتالیا، رونالدو که روز شنبه موفق شده بود در جریان بازی مقدماتی یورو 2016 مقابل ارمنستان هت تریک کند از لیست بازیکنان پرتغال برای دیدار روز سه شنبه کنار گذاشته شد. سانتوس علاوه بر رونالدو به ویلیام کاروالیو، برناردو سیلوا و دنی هم استراحت داد.

دروازه بانان: آنتونی لوپز، بتو، روی پاتریشیو

مدافعین: برونو آلوز، سدریک سوارز، دانیل کاریچو، الیسیو، فابیو کونترائو، خوزه فونته، ریکاردو کاروالیو، ویرینیا

هافبک ها: آدریان سیلوا، آندره آندره، موتینیو، دانیلو، پیزی، تیاگو

مهاجمین: نانی، ریکاردو کوارشما، ادر، وارلا



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 8:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عکس روز: ملاقات بنیتز و بیل در ولز

طرفداری - سرمربی جدید باشگاه رئال مادرید با سفر به کشور ولز برای ملاقات با گرت بیل فوق ستاره مادریدی ها در آستانه دیدار امشب تیم ملی این کشور برابر بلژیک بار دیگر بر جای داشتن این ستاره جوان در برنامه های خود تاکید کرد.



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 8:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کلمن، سرمربی ولز: بنیتز گفته است که مادرید را بر اساس بیل خواهد ساخت

سرمربی تیم ملی ولز با رافا بنیتز دیداری نیز داشته است.

طرفداری- به گزارش AS، پس از این که رافا بنیتز برای تماشای بازی گرت بیل به ولز سفر کرده بود، کریس کلمن سرمربی ولزی ها که موفق شدند با تک گل بیل بلژیک را شکست دهند، گفت:

"فکر می کنم که برای بنیتز این دیدار خوشامدگویی خوبی از طرف بیل بود. او گفته است که مادرید را بر اساس گرت خواهد ساخت و چرا این کار را نکند وقتی بیل ظرفیت بالایی دارد. البته باید برای او جانشین هم انتخاب کند چرا که وی چه با توپ و چه بدون توپ سخت کار می کند ."

این مربی 45 ساله در مورد پیروزی برابر بلژیک نیز گفت: "بیل در اواخر بازی به من گفت که خسته شده است و چیز دیگری نبود چون بدن او خالی کرده بودو چیزی نداشت که در زمین نشان دهد و برای همین فکر می کنم که او باید ادامه ماه ژوئن را به تعطیلات برود. در این بازی نیز نمایش خیلی خوبی نداشتیم ولی جنگیدیم و بااشتیاق با حریف مبارزه کردیم و اشتباهی مرتکب نشدیم و به پیروزی مهمی رسیدیم."



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 8:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاریکاتور روز: جدید ترین اپیزود سریال رقابت مسی و رونالدو

طرفداری- جدید ترین اثر عمر مومنی پیرامون بازی های ملی شب گذشته دو فوق ستاره اول سال های اخیر فوبال جهان.



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 8:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو: هت تریک کردن بسیار جذاب است

فوق ستاره پرتغالی از پیروزی تیمش خوشحال است.

طرفداری- به گزارش Goal بین الملل، شب گذشته پرتغال موفق شد در برابر ارمنستان با نتیجه 3-2 به برتری برسد که هر 3 گل پرتغال در این مسابقه را کریستیانو رونالدو کاپیتان این تیم به ثمررساند تا تیمش یک قدم به رانسه نزدیک تر شود. وی پس از این دیدار به خبرنگاران گفت:

"من می خواستم با شما این لحظات فوق العاده را شریک شوم چرا که ما همه با تیم ملی زندگی کرده ایم. لحظه ای که هت تریک کردم بسیار جذاب بود و با این اتفاق ما یک قدم مهم به سمت مسابقات نهایی یورو برداشتیم."



تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 12:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ارمنستان 2-3 پرتغال؛ پیروزی 10 نفره با هت‌تریک کاپیتان

از پنجمین دیدار مرحله گروهی رقابت های مقدماتی یورو 2016 دو تیم پرتغال و ارمنستان به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان فرناندوس سانتوس با هت‌تریک کاپیتان خود موفق شدند 12مین امتیاز در این گروه را کسب کرده و حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول به وجود آورند.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 12:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید، رقیب جدی میلان در راه جذب کوندوگبیا

رئال مادرید به دنبال هافبکی است که بتواند در میانه میدان حضور فیزیکی داشته باشد و یکی از کاندید ها برای به خدمت گرفته شدن، جفری کوندوگبیا است.

طـرفداری- به گزارش AS، هافبک تیم موناکو بازیکن ترجیحی رافا بنیتز برای تقویت خط میانی تیمش در تابستان امسال می باشد. در حقیقت، فرستاده های رئال مادرید در حال حاضر به کمپ تمرینی تیم موناکو رفته اند تا شرایط خرید این هافبک فرانسوی را جویا شوند. موناکو هم می داند که در مادرید کوندوگبیا را تحسین می کنند...

اما علاقه مادریدی ها به کوندوگبیا اتفاق جدیدی نیست. دو فصل قبل، وقتی که او برای تیم سویا توپ می زد، در آستانه پوشیدن پیراهن رئال مادرید قرار گرفته بود، اما سرانجام موناکو با پرداخت 20 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد وی، قراردادی 5 ساله تا سال 2018 با او امضاء کرد. رئال مادرید هم ترجیح داد تا با مبلغ 38 میلیون یورو ایارامندی را به خدمت بگیرد.

مانع بزرگ مقابل رئال مادرید، علاقه آث میلان به جذب این بازیکن است. در حقیقت، آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه ایتالیایی، چند روز پیش به مونت کارلو سفر کرده تا روند این انتقال را سرعت بخشد.



تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 12:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.